niedziela, 2 grudnia 2012

Nasze mieszkanie

W aranżacji wnętrz bardzo ważny jest świetny plan. Kiedy go mamy, zrobienie ogólnej idei wystroju i jej realizacja powinny już być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podawać czytelnikom niebanalne pomysły. Natchnieniem do zrobienia interesującego wystroju pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś detal zadecyduje, by w oparciu o niego stworzyć całą koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się opisywać właśnie podobne drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale również i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na żaden konkretny styl, nie staram się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, ogarniam inne trendy i projekty.
Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: